Viper Alley - Dodge Viper Forum -SRT Viper - Search Results
 
Go Back   Viper Alley - Dodge Viper Forum -SRT Viper » Search Forums
» Live Feed « · War Room · Graffiti Wall · Arcade · Viper Blogs ·  

Showing results 1 to 25 of 1564
Search took 5.61 seconds.
Search: Posts Made By: Mak
Forum: The Garage March 26th, 2015, 11:06 PM
Replies: 8
Views: 878
Posted By Mak
:rofl: Holy crap, that guy is a comedic genius

:rofl: Holy crap, that guy is a comedic genius
Forum: The Garage March 26th, 2015, 10:37 PM
Replies: 8
Views: 878
Posted By Mak
How fast would it be after sending it to RSI?

How fast would it be after sending it to RSI?
Forum: Viper Discussions - Gen I & II March 25th, 2015, 02:01 PM
Replies: 43
Views: 7,521
Posted By Mak
For her pleasure maybe?

For her pleasure maybe?
Forum: Gallardo March 17th, 2015, 09:12 PM
Replies: 19
Views: 1,917
Posted By Mak
They aren't so underground anymore :rofl: I...

They aren't so underground anymore :rofl: I remember when they first came to these boards and didn't get that warm of a reception because there were some other big names then that were making some...
Forum: Viper Discussions - Gen III & IV SRT March 10th, 2015, 10:01 PM
Replies: 52
Views: 6,649
Posted By Mak
Looks like you got it fixed. The other pics were...

Looks like you got it fixed. The other pics were good blackmale material though lol At any rate, the pics are pretty close in on just the nose of the car. That doesn't really do much to let us see...
Forum: Viper Discussions - Gen III & IV SRT March 10th, 2015, 09:31 PM
Replies: 52
Views: 6,649
Posted By Mak
your links brought us to: [ ] pics of vipers...

your links brought us to:

[ ] pics of vipers

[x] creepy pics of chicks taking selfies and naked dudes with hearts magic markered on their bellies.
Forum: Viper Discussions - Gen V SRT 2013-up February 28th, 2015, 05:25 PM
Replies: 28
Views: 3,206
Posted By Mak
Randy emailed me about willow springs next month....

Randy emailed me about willow springs next month. Are you going? I'm recovering from shoulder surgery but was thinking of going with some cameras and shoot a little if my shoulder is up for it.
Forum: Viper Discussions - Gen I & II February 28th, 2015, 04:12 PM
Replies: 21
Views: 2,214
Posted By Mak
So does he change his screen name every year that...

So does he change his screen name every year that the viper gets older?
Forum: Viper Discussions - Gen I & II February 28th, 2015, 02:59 PM
Replies: 21
Views: 2,214
Posted By Mak
Do you update your screen name every birthday?

Do you update your screen name every birthday?
Forum: The Garage February 28th, 2015, 01:30 AM
Replies: 45
Views: 4,058
Posted By Mak
Sundiego is: [ ] flabby old man abusing...

Sundiego is:

[ ] flabby old man abusing himself and the rep system

[x] one of the nicest and most generous guys I've met
Forum: Viper Discussions - Gen V SRT 2013-up February 27th, 2015, 12:44 PM
Replies: 13
Views: 1,720
Posted By Mak
What are you getting now?

What are you getting now?
Forum: Viper Discussions - Gen V SRT 2013-up February 20th, 2015, 02:19 PM
Replies: 74
Views: 12,469
Posted By Mak
Female Asian porn star. It pays the bills.

Female Asian porn star. It pays the bills.
Forum: The Garage February 19th, 2015, 11:08 PM
Replies: 45
Views: 4,058
Posted By Mak
Damn, nice car(s)

Damn, nice car(s)
Forum: The Track February 13th, 2015, 05:17 PM
Replies: 26
Views: 2,495
Posted By Mak
Sorry if I don't understand why simple problems...

Sorry if I don't understand why simple problems can't be solved.
Forum: The Track February 12th, 2015, 11:06 PM
Replies: 26
Views: 2,495
Posted By Mak
Seems to me that a camera directly in line with...

Seems to me that a camera directly in line with the finish line with a long lense shooting 120 fps would have cleared that up pretty easily. I always see these videos where the angle makes it hard...
Forum: Viper Discussions - Gen I & II February 10th, 2015, 09:01 PM
Replies: 40
Views: 3,534
Posted By Mak
I can't remember the torque numbers, it was a...

I can't remember the torque numbers, it was a while ago. I may have had random tech cats on it, I can't remember. It was a creampuff 2002
Forum: Viper Discussions - Gen I & II February 5th, 2015, 04:53 PM
Replies: 40
Views: 3,534
Posted By Mak
I managed 444 with borla exhaust, smooth tubes,...

I managed 444 with borla exhaust, smooth tubes, and filters.
Forum: The Garage January 6th, 2015, 07:52 PM
Replies: 15
Views: 1,637
Posted By Mak
lol, I got a lot of really awesome stories. It...

lol, I got a lot of really awesome stories. It sounds like a total trip to hang around him. Laugh at him all you want, he can kick your ass in basketball, wearing a blouse, then make you pancakes.
Forum: Viper Discussions - Gen I & II December 31st, 2014, 05:44 PM
Replies: 16
Views: 1,146
Posted By Mak
Ah, the 92-93 vipers had 22 gallon tanks. I've...

Ah, the 92-93 vipers had 22 gallon tanks. I've only had a 94, 02, and 08, all smaller tanks. 22.3 gallons is still a bit more than you should be holding unless you were bone dry and maybe the extra...
Forum: Viper Discussions - Gen I & II December 31st, 2014, 05:19 PM
Replies: 16
Views: 1,146
Posted By Mak
I never have hit 200 miles in a tank unless I am...

I never have hit 200 miles in a tank unless I am on the highway and none of my vipers have held over 22 gallons. Are you sure you are in a viper?
Forum: The Garage December 22nd, 2014, 01:08 AM
Replies: 15
Views: 1,637
Posted By Mak
Yeah, today is the age of power. Amazing stuff...

Yeah, today is the age of power. Amazing stuff that makes the "muscle car era" look weak.

Yeah, it's probably the most powerful car from the Cadillac made that a normal person could buy. I just...
Forum: The Garage December 21st, 2014, 11:42 PM
Replies: 15
Views: 1,637
Posted By Mak
Pretty bad ass but not the most powerful cadillac...

Pretty bad ass but not the most powerful cadillac ever produced as they say.
Forum: Viper Discussions - Gen V SRT 2013-up December 8th, 2014, 05:10 PM
Replies: 17
Views: 2,184
Posted By Mak
I've known Eddie since before I could drive. ...

I've known Eddie since before I could drive. Yeah, he posted the video on facebook and every comment was from some idiot picking everything apart in the video. Wrong turbos, bad driver, shitty...
Forum: Viper Discussions - Gen V SRT 2013-up December 4th, 2014, 02:50 PM
Replies: 17
Views: 2,184
Posted By Mak
I saw a video on facebook of a guy that can't...

I saw a video on facebook of a guy that can't drive his slow car with turbos that are too small and was filmed really shitty that had more power.
Forum: Viper Discussions - Gen III & IV SRT November 25th, 2014, 01:36 AM
Replies: 7
Views: 1,556
Posted By Mak
Am I reading that right? Fuel Air ratio of over...

Am I reading that right? Fuel Air ratio of over 19?
Showing results 1 to 25 of 1564

 
Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 07:45 AM.

vBulletin Security provided by vBSecurity v2.2.2 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2020 DragonByte Technologies Ltd.
ViperAlley.com is in no way affiliated with Daimler Chrysler. Dodge, Viper, RT/10, the Viper logo and likeness are registered trademarks of Daimler Chrysler.
The contents of this site are owned by ViperAlley.Com and may not be used or reproduced without the express written permission of the Administrator.